Avskaffa Backspeglar!

Ja just det, för dom används ju inte till det dom är till för! Jag har en sträcka på 1,5 mil ungefär där jag har 2-1 väg, och det hände 4 (!) gånger idag på väg hem att nån JÄVLA idiot svängde ut framför mej vilket resulterade i att jag naturligtvis fick tvärnita, och ni som känner mej vet att jag kanske inte alltid kör i laglig hastiget ;) haha.. Så jättelätt att komma ner i 90 på 5 sekunder?! Så ska ni promt köra om så kan ni kolla i backspegeln plus att ni kanske ska gasa lite granna om den andra bilen ni ska köra om ligger i 90, liiite svårt att köra om då bägge ligger i 90.. Kanske bara är jag som tycker det men då får jag ta det!


GAAAHHHH!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0