Deklaration!

Måndagen över för denna veckan. Skönt att ha den överstökad, då är det länge kvar till nästa måndag ;) haha.. Tycker allt det har vart rätt lugnt på jobbet idag, även om man inte har stressat har vi fått ut en massa idag =)

Har gjort en fläskpannkaka nu ikväll, Älskling beställde de.. Och det var ju så längesen vi gjorde det så det var enna dax! Har gjort en matsedel med för några veckor framåt, skönt att veta vad man ska göra när man kommer hem slipper man grubbla över det hela dan. Dessutom kan man handla hem allt som behövs på veckan, helgen innan..

Satte mej med deklarationen när jag kom hem, oj oj oj säger jag bara.. Massa många mil blir det att dra av =D har kommit upp i lite över 1000 mil o då saknar jag ändå några dagar som jag måste ringa till Lernia o kolla om dom har kvar vad jag gjorde då.. Se om jag kan få den berömda ur o ringa imorn. Se om jag har kvar numret bara :s haha..

Nääe, nu ska jag slänga mej i soffan o glo en stund..

Hej svejs gnus o gnejs!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0