=)

Nu ska jag dela med mej med ytterligare en lista ;)

Regler
sätt på din musik så att det spelar blandat
klicka på nästa knappen efter varje fråga
använd sångtiteln som svar på frågorna.


1. Hur mår du idag?
Always

2. Kommer du komma långt i livet?
Nur Getraumt

3. Hur ser dina vänner dej?
Tomorrow

4. Kommer du gifta dej?
Living on my own ;)


5. Vad är ditt livs themesong?
Stuck on you

6. Vad är ditt livs historia?
The return

7. Hur är skolan för dej?
That Girl

8. Hur kan du komma framåt i livet?
Butterfly

9. Hur kommer imorgon vara?
Poison

10. Vad är det bästa med dina vänner?
Total eclipse of the heart


11. Vad finns i lager för nästa vecka?
When the rain begins to fall


12. Vilken låt beskriver dig bäst?
Hott stuff =D

13. Hur är det med ditt liv?
Dont move on

14. Vilken sång kommer spelas på din begravning?
Still got the blues

15. Hur ser världen dig som?
Discoland

16. Kommer du ha ett lyckligt liv?
Take my heart

17. Vad tycker dina vänner om dig?
Move your hands up


18. Vilken låt beskriver den du är attraherad av?
Rose garden


19. Vad skulle du vilja säga till nästa generation?
Mr tambourine man

20. Har du en djup och mörk hemlighet?

Havet är djupt


21. Brukar folk i hemlighet fantisera om mig?
Have you ever been mellow


22. Hur kan jag göra mig själv glad?
What hurts the most

23. Kommer jag någonsin ha barn?
Var skall vi sova inatt

24. Vad är några bra tips till mej?
Turn around

25. Hur kommer jag att bli igenkänd?
(everything I do) I do it for you

26. Vad är min danssång?
No one


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0