Gaaaahhh..

Äntligen har jag lyckats få igång internetet.. både telefon o nätet har legat nere.. Vet inte riktigt varför men tror att telefonmasten inte riktigt vart sej lik.. Men nu är jag tebax.. =)

Äntligen måndagen över för denna veckan.. Har inte vart sååå stressig tpå jobbet idag om man säger så.. Dom jobbade ju i Lördags så dom fick undan en hel del... Duktigt! Haha..
Efter jobbet hämtade jag mamsen så hon fick åka o handla lite.. Sen bara hem o lämna henne o sen bar det raka vägen hem, är en lite trött tjejj idag.. Så jag har faktiskt inte gjort så värst mycke idag, gjort lite mat.

Våran "kära" hyresvärd va här med innan, o han kan då ALDRIG komma med glada nyheter. Vi har sagt till hana tt vi har ett inflyttningsdatum den 29/8 men likt förbannat vill han ha en skriftlig uppsägning som gäller  från den 30/4 till den 31/7.. Hur faaan tänker han rent ut sagt.. Vart ska vi ta vägen hade han tänkt? Men vi tar väl vårat pick o pack o flyttar in hos han vettja.. Ehh, nääe du skulle inte tro de.. Då dör jag hellre.. Men jag ska ringa till hyresgästföreningen imorn o se vad dom tycker att vi ska göra.. Så får vi se sen hur det löser sej vilket det förhoppningsvis gör.. Men måste ju tala om att jag har inte vart nådigt arg nu ett par timmar..

Men nu ska jag gå o mysa med älskling..

Kösshaj!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0