Har stulit en liten lista ;)

Vilken svordom använder du mest?
Helvetes jävla skit

Äger du en iPod?
Nope

Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
04.15

Hur många resväskor äger du?
Tror inte jag äger någon faktiskt

Använder du flip-flops?
Absolut inte..

Var köper du dina matvaror ifrån?
City, Kvantum och ibland Willys

Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?
Ta bilden

Vilken var den senaste filmen du såg?
Bee Movie, rena sömnpillret ;)

Du är ledig. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en vän?
Beror på humör

Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
Resa och ett hus

Har någon någonsin kallat dig lat?
Har nog kanske hänt ;)


Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare?

Absolut inte!

Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu?
Blandskiva

Vilken är världens bästa artist/grupp just nu?
Oj, det kan jag inte svara på..

Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan och i så fall VAD?
Ja, men det kan jag ju inte avslöja

Vad åt du till middag senast?
Kalkon, sås och potatis

Använder du huvtröjor?
Ofta!


Kan du vissla?
Japp

Vem var den senaste som ringde dig?
Min Helen

Vilken är din favoritåkattraktion på ett nöjesfält?
Är inte så förtjust i karuseller. Och ta mig för guds skull inte in i spökhuset.

Tror du folk pratar bakom ryggen om dig?
Det gör dom säkert

Vilket riktnummer befinner du dig i?
0325

Tittade du på tecknat när du var liten?
Självklart! Det gör jag än idag!

Hur stort är ditt närmaste köpcentrum?
Knalleland vet inte hur stort det är men det är stort

Hur många syskon har du?
4

Är du blyg inför det motsatta könet?
Nej

Vilken film kan du alla replikerna till?
Dirty Dancing och Grease.

Äger du några band t-shirts?
Oh god no!

När flög du senast?
När jag var i London

Hur många stolar står kring ditt köksbord?
5

Läser du för skojs skull?
Nä, ibland bara

Pratar du några andra språk?
Lite Engelska

Diskar du din egen disk?
Har diskmaskin!

Har du gråtit offentligt?
Japp!

Har du en stationär dator eller en laptop?
Laptop

Försöker du alltid lära dig nya saker?
Inte alltid, men det e skojj o lära sej nya grejer

Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar?
Ja, jag skulle vilja fortsätta på den tatueringen jag har..

Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?
Ja det tycker jag

Kan du kasta macka?
Ja

Har du någonsin varit på Jamaica?
Nä, men skulle vara skoj att åka dit

Vad har du med dig in på bion?
Lite godis o en dricka

Vem var din favoritlärare och varför?
Jane! För att hon va den hon va!

Har du dejtat någon av en annan religion?
Nej

Vad har du för väder?
Regn, regn, regn

Har du en favoritblogg?
Nja, det kan jag inte säga att jag har

Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet?
Hmm, gick inte direkt på gymnasiet

Gillar du att flyga?
Gör det inte så ofta

Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner?
Humor


När sov du senast på golvet?
Det kom jag inte ihåg

Vilken är din favorit drink?

Sex on the beach

Vilken är din mammas hemstad?
Borås

Din pappas hemstad?
Borås, antar jag :s

Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?
Lite olika, men jag försöker helst sova 8 timmar

Är dina dagar fullbokade och stressiga?
Oftast


Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna?
Klart!

Vilken är din favoritfrukt?
Clementiner

Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper?
Nej!

Hur gammal blir du nästa födelsedag?
26

Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?
Nä, jag slarvar själv

Tror du på liv på andra planeter?
Nja

Vem var den sista personen som gjorde dig arg?
Älskling


Tror du att Gud är man eller kvinna?
Man

Vad var det senaste du åt?
Smörgås

Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta?
Motsatta

Hur valde dina föräldrar ditt namn?
Har jag inte frågat

Gillar du senap?
Urk

Vad säger du till dig själv när allt känns svårt?
Håll ut, bit ihop.. Det löser sej!

Skulle du någonsin hoppa fallskärm?
Vet inte om jag törs

Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv?
Oj oj oj, det har jag inte ens funderat på

Har du någonsin köpt något från eBay, vad var det senaste i så fall?
Nej

Tycker du om att krama folk?
Ja, det är mysigt

Skulle du säga att du är trendig?
Nä, jag klär mig i det som jag tycker är snyggt och bekvämt

Äger du en digitalkamera?
nä, men ska snart inhandla en

Vilka kändisar har du blivit jämförd med?
Oj, kommer inte ihåg vad hon heter

Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det?
Ja faktiskt, fast jag kan vara likadan jag ;)

Vilka böcker, om några har fått dig att gråta?
...

Vad är du allergisk mot?
Ingenting, förutom falska människor!

Får du dåligt samvete efter du ätit kött?


Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat?
Vet inte har inte brytt mej om att fråga mammi.

Har några fler listor på lager så vänta ni ;) haha


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0