Snö igen?!

Vaknade klockan halv 7 imorse i soffan! Haha, Bee Movie var inte så bra som jag trodde ;) rena sömnpillret..  Sen gick jag in o la mej jämte Älskling, men lyckades dock bara sova en o en halvtimme till, sen vaknade jag av att Älskling inte låg där. Satte mej upp isängen o konstaterade jättefort att det var snö (?!) ute.. WTF? Tänkte jag, vill verkligen inte ha mer nu. Vill ju att det ska bli vår, kunna sitta ute o dricka kaffe o ta en cigg utan att frysa ihjäl. Det är ju trots allt April, det är ju nu det börjar..

Vad händer idag då? Det blir nog att städa lite här hemma tror jag, tvätta lite o så. Älskling är som vanligt o jobbar. Börjar bli något less på detta nu. Det är väl bra för våran del men det kommer ju inte in några pengar då han aldrig säger till att han behöver ha lite. Fast det kan samtidigt vara bra o ha det innestående till det att vi behöver börja handla saker till nya huset. Får bli en tur till IKEA då tror jag. Behöver lite hallmöbler o så, men som sagt det blir ett senare problem.

Back to work imorn då, fan vad helgerna går fort, jag jobbar ju dock bara 3 dagar denna veckan o det e rätt skönt. Tisdag blir nog rätt slitsamt ändå. Knalla upp ur sängen runt 3 tiden på morgonen, sen bär det av mot Kinna, sen sätta sej på bussen till Tyskland, sen handla en massa gottit =D Sen blir det väl hemma rätt sent på Tisdags kvällen så då orkar ingen jävel bara sova 4 timmar o sen upp igen för att åka till jobbet, bättre o vara ledig onsdag me.

På Lördag fyller Älskling år med, vad ska man hitta på o köpa tro, han snackade nåt om att han ville bygga ut sin tatuering, så funderar på o köpa ett presentkort. Och alla ringer mej o frågar vad han önskar sej, men hur ska jag veta allt det? Haha, han vill ha sååå mycket den pojkken. Men det bästa är nog att köpa presentkort på verktyg till han. Så den dagen blir det väl full rulle med antar jag. Precis som när jag fyllde. Massa folk som kommer på besök.  Hoppas verkligen inte hans farmor kommer, det är en människa som verkligen fastnat i sin barndom, när Nicke fyllde 21 tror jag det var, då fick han en påskduk (?!) man ger inte en duk till en kille. Okej om de hade vart jag som fått den. Kan helt ärligt säga att jag inte vet var den är idag ;) haha.. Så ful var den..

Nä, då var det väl kanske dax att sätta igång här då.

Tirre! I love ya!

- Ciao -

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0