Söndag 20/4

Gårdagen var helt underbar, spenderade hela dagen med mina två favoritpojkkar =)
På kvällen grillade vi lite o sen var vi i stan, var nån bilträff i Knalleland.. Va rätt skojj faktiskt o gå där o dricka en öl o tjôta med folk man inte sett på år o dar..  Träffade faktiskt mycke folk.. Har lite ont i hårfästet idag men det går över snart hoppas jag =) haha.. 
Träffade syster med när vi va uppe på Ramnaslätt, hon hade vart ute med jobbet, jag följde inte med för jag tänkte att om jag får i mej nån öl för mycke så säger jag säker nåt till nån som inte jag överhuvudtaget   inte tycker om, men set visade sej att han inte hade följt med trots allt, så jag hade ju kunnat följa med.. Fast jag hade trevligt ändå ;)

Idag blir det väl att se till att bli körduglig. Ska ut till Fristad med bruschan som ska träffa sin guddotter.. Sen vet jag inte om jag ska köra hem han till Göteborg eller hur det blir.. Det återstår o se.. Ikväll blir det nog lite mys hemma framför teven tror jag.. Kanske köpa hem lite Kinamat? Jaja, vi får se..

Åh, förresten, ni glömmer väl inte anmäla er till festen? Sista dan idag...

So long suckers!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0