Trafikkaos

Äntligen har det blivit helg! Trodde aldrig det skulle hända denna veckan.. Sååå segt..
Efter jobbet blev det att brumma hem i 200 för att hinna hem till mäklaren, så inte gubben sa att det ingick massa saker som är våra, när han säljer huset. Men när jag kom hem var dom i stort sett klara. Hmm det va ju inte bra.. Men det återstår att se vad han säger när vi tar med oss diskmaskin o allt som är vårat =D Moouhahaaaaa! Skadeglädjen e den enda sanna glädjen!
Sen när jag duschat o gjort mej iordning brände vi ner till Kinna för att handla lite mat o brôte.. Sen blev det soffan för hela slanten. Men nu sitter jag dock här då ;) haha.. Har man inget liv så!

Guuuud vad jag saknar dej! Har inte riktigt fattat det förrns du ringde idag =D Måste måste måste träffas snart!! Typ 4 år sen sist ;) Haha!! Skönt o prata lite gamla minnen :p  Dock har vi förändrats båda två på olika sätt men när vi pratade kändes det som om jag har pratat med dej varje dag under dessa 4 åren..

Imorn blir det att sticka ut i skogen o fixa med veden, dock blir det bara jag o Nicke imorn för brossan ligger hemma o e sjuk. Stackars! Men sen på söndag kommer Nickes pappa o hjälper till.. Kanske jag slipper =)
På kvällen vet jag inte vad som är tänkt o hitta på men jag sitter nog inte hemma tror jag.. Nån som vet nåt skojj??
Får väl ut o rasta bilen lite iaf ;) måste ju göras de med  =)

Haha, måste bara berätta att jag höll på o köra in i en bil häromdagen (det kanske inte var så kul iofs) för att grabbarna på NCC inte kan behålla sina tröjor på när dom jobbar i trafiken.. Det kan ju hända en olycka för guds skull ;) Pinsamt! Så Claes, nu får du prata allvar med dina kolleger ;)

Åh, min Therese ringde idag! Gud vad glad jag blev att höra hennes röst! Ni fattar inte! Hon har det bra o håller på att byta jobb nu för att de förra stället hon var på blev hon orättvist behandlad, dom ville inte skriva kontrakt o hon fick inte lika mycke dricks som dom andra fick när dom dela upp kvällsdricksen, lite futtigt tycker jag.. Lika bra du kommer hem istället.. ;)

Tvtime!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0