Vad hände?!

Just det! Vad hände med det underbara vädret som vi hade i veckan? Man blev ju så ruskigt pigg o glad, men nu är vi tillbaka med det tråkiga dåliga vädret.. Känner ju inte för att göra nått alls.. Men jag har vart iväg på Hem & Trädgårrdsmässan en sväng iallafall, men det var väl inte så mycke o ha egentligen.. Hitta massa mysiga saker till trädgården iaf, men det får ju bli när vi har flyttat.. Och det är ju ett tag kvar till dess :(  Vill flytta NU NU NU! Kan inte beskriva med ord hur mycket jag längtar tills jag får sätta min nyckel i det låset o få öppna dörren själv. O sitta o planera hur jag vill ha det, fast det mesta har jag redan har planerat hur det ska se ut om jag ska vara ärlig.. O nya vardagsrums möbler är på ingång med =D snälla svärföräldrar man har! Får det i födelsedagspresent.  sen finns det ju alltid en massa som ska köpas till, lite fix här o lite pill där. Men det blir nog bra i slutändan.

Och nu har vi bokat datum för festen med! Den 10/5 blir det partay =) hehe.. Måste sätta mej ner o skriva ihop en bra inbjudningstext. Sen får ni se fram emot en inbjudan =)  Hoppas det blir många som kommer iaf..

På tisdag drar jag iväg till Tysklad o handlar lite, ska bli skönt o komma iväg lite, sen att det bara är för en dag.. Men det är det lilla som räknas. Blir mycket som ska handlas inför festen med.

Har fått hem nya bilen! Det var det felet vi trodde att det var, fukt! Hatar fukt, det ställer till med en massa! Lägger upp en bild så får ni se!
image2

Se så fiin hon är, idag har hon fått sej ett bad med =D haha..  Hon blev så ren o fin..

Nä, nu orkar jag inte sitta här mer..

Tirre, Jag saknar dej som faaaan.. Men jag är glad för din skull att du fått denna chansen, hoppas allt går bra där nere. Så ses vi snart hoppas jag!  Love Ya!

Carpe Diem!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0