080805

Då har ni landat hemma i kalla Sverige nu då. Men så skönt de ska bli o träffa er imorn.. Massa gråt o pussa blir det säker =) hehe.. Gud vad jag längtar tills imorn. Har väntat på denna dagen i 3 månader ;) hehe..


Men jag får nog köpa mej ett solkort kom jag på.. Nu har mina svärisar vart utomlands, Jörgen o Tirre har vart utomlands i 3 månader, Evelina åker till Turkiet inatt. Kanske måste köpa mej ett om jag ska kunna vistas bland folk :s haha.. Alla är ju säkert hur bruna som helst.. Futtigt.. Vill me ju.. Men men.. Hjälper ju inte att jag sitter här o klagar. .Blir inte brunare för de..


Men nu ska jag nog faktiskt ta o besöka min kudde tror jag.. Blir nog en lång dag imorn..


Puss hej


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0