dutti tjej

Ångesten kryper sakta men säkert på mej, nu är det bara 10 dagar kvar tills jag ska vara tillbaka på jobbet igen. Känns ju inge vidare. Om man säger så. Men det är väl bara att bita i det sura o ta sej i kragen antar jag. Jobba måste man ju göra.


Men än så länge är de ju ett par dagar kvar att hitta på nåt på. Imorn blir det väl stan som vanligt. Busa lite =) Se om syster ska in kanske. Skulle va najs o busa lite med henne. Har ju alltid lika kul =)


Idag har jag haft ett packryck. Fast synd att det inte varade så länge. Men jag har packat lite iaf. Så lite mindre kvar nu ;) haha.. Det är ju fortfarande osäkert om vi flyttar till nästa helg eller hur det blir. Avskyr denna osäkerhet hela tiden. Och nu har det skitit sej med lastbil också, så om det finns en vänlig själ därute som har en till övers o har lust o köra lite får ni hemskt gärna höra av er. Har kikat runt så gott de går men det e väldigt svårt o fixa. Men som sagt hör av er!


Igår va jag minsann duktig, jag både tvättade och städa bilen när jag kom hem *klappa på huvet* så nu e den så fin så. Har inte rört bilen idag, så den e fortfarande lika fin haha.. Men det blir väl ändring på de imorn antar jag :/


Nääe, nu ska jag inte sitta här o babbla o fördriva tiden, sakerna packas ju inte av sej självt om man säger så. =(


Bye bye for now


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0