fruktansvärda söndag

Kan inte denna hemska söndag vara slut snart så jag bara kan få krypa ner under täcket igen? Mår verkligen piss o pannkaka idag. Ingen som helst ork i kroppen what so ever. Har legat på soffan heeela dagen, sovit mellan varven. Men nu är jag vaken en stund. Måste verkligen åka o handla, men jag har inte orken att ta på mej kläder o sätta mej i bilen.
Åter dax för skitjobbet imorn. Kliver in i " koncentrationslägret " vid kvart i 6 o kommer inte därifrån förrän kvart i 3. 9 låååånga timmar där.. Jag verkligen hatar mitt jobb. Inte för jobbet i sej, utan för dom inkompetenta cheferna. Jag är avundsjuk på Johan som vågade ta steget att skaffa sej ett nytt jobb. Själv är jag väl feg när det gäller sånt, har en fast anställning, ingen utbildning, så jag är väl rädd att bli arbetslös. Hade det inte vart så många karrensdagar på A - kassan så hade jag nog slutat för länge sen. Och jag tror inte jag pallar att gå tillbaka till bemanning igen. Jobbig att bli runtskickad till massa olika ställen dag ut o dag in. Pallar inte det.
Nog med klagandet nu.. Ska åter slänga mej i soffan o hosta en stund sen får jag se om orken kommer så jag kan åka o handla. Vill egentligen bara sova...

/ Karlsson


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0