fullkomligt galen

Fick sova lite mer inatt, tack o lov.. Men jag vaknade dock kvart i 10 av ljudet av en traktor (!) då håller IDIOTERNA på o flyttar på veden i VÅRAT veaskjul till det som den nya ägaren har byggt vilket inte ens är färdigt! Hallå! Vi bor fof här, jag är hemma för att jag är sjuk, men inte ens då får man vila o vara ifred! Ska jag behöva gå o hämta basebollträet som ligger i skuffen på bilen för att dom ska fatta att jag vill vara ifred, eller ska jag behöva gå så långt så att jag ska behöva ringa polisen?! Men jag kan ju dock inte anmäla ägaren för olaga intrång, men dock den nya, för han äger det inte ännu. Och VI bor fof här.. *suck*  i en månad till ungefär. Ska denna hemska månad gå sakta? Jag ska ju ha semester innan. Och den vill jag ju ska gå sakta. Men samtidigt fort. Så jag kan få komma bort från detta hemska ställe, när man slutar jobbet vill man bara ha massa saker att göra för man vill inte åka hem. Finns det nån mer än jag i detta jävla land som känner som jag? Nääe tror inte det för ni har inte haft Bo Nilsson som hyresvärd! Ibland vill jag bara ta mitt pick o pack o bara försvinna. Men tyvärr fungerar det ju inte så. Vart skulle man ta vägen? 

Känner att jag är på lite gnäll humör idag! Men man får ha vissa sånna dagar med, alla behöver gnälla av sej ibland. Men nu ska gnällspiken kika på lite tv o försöka koppla bort sin ilska o frustration. 

 baj - baj

ps. Ja, Helen, det var dej jag menade i ett tidigare inlägg! ds

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0