helgen

Nu har jag vart dålig på att uppdatera det sista. Så jag får väl sätta mej o plita ner några rader då =)


Helgen va underbar, fint väder o gott sällskap. I fredags kväll va syster, Daniel, Kristoffer o Elin här o grilla lite. Mys! Får vi snart göra om.

I lördags va det dags för Nickes efterlängtade Iron Maiden konsert, så vi körde in han till stan så dom fick ta bussen som gick halv 3. Sen åkte vi till min mamma o drack lite kaffe. Eftersom vi lovade att vi skulle hämta grabbarna på natten så va vi tvungna o hämta Elins bil, så vi brummade hem o hämtade den o lämnade Charlie. Sen åkte vi till stan igen då. Mycke trevligt. Träffade massa folk o tjöta massa massa skit. Tvättade bilen innan vi drog mot gbg. Sikket nattnöje ;) Vissa sover eller gör andra saker, jag tvättar bilen =) hihi..

Det gick som smort ner o hem o hämta dom. Behövde inte vänta på dom eller nåt. Underbart! Va hemma strax efter kl 3. Stupade nästan direkt i säng o vaknade kl 12 i går =) så de blev väl bara lite slappa igår. Inte så mkt gjort egentligen. På kvällen åkte vi till stan för o kika lite race, men det var ju inge vidare så det va bara o åka hem igen o lägga sej i värmen som är här.. Somnade nog inte förrns kl 3 tror jag. Hade närmre 30 grader inne då..


Så! Nu har jag skrivit lite iaf.

Så håll till godo till nästa gång..


So long suckers..


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0