rethosta

Renée o Philip va ute en sväng innan. Snacka massa skit om allt o ingenting! Riktigt skönt o kunna göra det igen tycker jag. Är ju ett tag sen nu.. Vi får se till att det inte blir så långa mellanrum igen! Men det va ju som vi sa, det spelar ingen roll om vi inte pratar varje dag, för när vi väl pratar i telefon eller träffas så är de som om vi pratar massa gånger per dag. Och det kommer det alltid att vara.


Nu har Nicklas gått o lagt sej, stackarn ska ju upp imorn, tänk så avundsjuk han ska vara när han inser att jag faktiskt får ligga kvar i sängen o sova hur länge jag vill.. Mouhahahah.. Imorn har jag inget inplanerat förrän på kvällen då jag ska till Rångedala o fika. Hem till Renée o fika massa. Hua, tror min mage kommer kollapsa efter allt detta fikande ;) heh.. Massa kaffe blir det, men kaffe e gottigt!


Elin kommer nog ut om en stund, så ska hon nana här. Kan va lite skönt o ha nån o prata med på morgonen när man vaknar. Men vi får väl se om hon kommer. Hon skulle till stan en sväng först o se om de va nåt folk ute.


Onsdag kanske det händer. Är inte riktigt bestämt, men jag hoppas att det blir så =) nu blev ni allt nyfikna va? Haha, det va allt lite meningen.. =) Men jag säger inget än.. Tihi..


Nu ska jag nog allt luta mej tillbaka i soffan o glo på nån film kanske..


// Karlsson


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0