satans försnylning

Har fått sova 2 ynka timmar inatt, dom 4 andra har jag bara hostat. Så jag är gôtt sträv i halsen nu vill jag lova.

Så jag ligger nerbäddad i soffan nu. Men vila är väl dumt o göra kanske. Han som har köpt huset är här o håller på o snickra. Så det e ju lögn i helvete o försöka sova.

Men jag tänkte jag kanske skulle åka till mamsen en sväng sen så då kan jag ju vila lite där då. Får se om jag orkar detta.


Jag fattar inte alls hur du tänker. Detta är inte bara mitt fel. Man är faktiskt 2 om att va vänner. Men vill du inte så... Hör av dej... Jag saknar dej faktiskt. Har ju inte träffats på..... 1 månad?! Lite besviken e jag faktiskt..



/ Fröken Karlsson


Kommentarer
xena

va det mig du pratade om eller?

2008-07-08 21:44:07




Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0