söndag, halsont, trött, 5 dagar

Har vart lite dåligt med bloggande det sista nu känner jag. Men jag har inte haft riktigt lust. Men nu får jag väl skriva ett par rader.

I veckan har det bjudits på arbete och en spakväll hemma hos min syster. Mysigt som bara den. Sen när helgen kom så skulle Nicke iväg o titta på "The big boss" Bruce Springsteen i gbg, så jag fick stressa hem efter jobbet i fredags för o duscha o göra mej iordning för att sen köra han till tåget. Sen skulle jag vara lite social med Elin. Sen kom även syster yster till stan, hon hade Johan med sej (jobbarkompis) och vi tjôta massa massa skit o hade skojj. Väntade på att Nicke skulle ringa så jag skulle hämta han nånstans när dom kom till stan. Men det dröjde ända till kl 2 innan han behagade o ringa. Så det blev en sen kväll där åter igen. Men det var trevligt som bara den.
Lördag hade jag planer på o sova, men när klockan va 10 så vaknade jag o va jättepigg. Typiskt! Somnade typ kvart i 4 natten (morgonen) innan. Men jag kan inte påstå att jag gjorde så fruktansvärt mycke på dagen igår. Elin kom ut en sväng. Vi kom på att vi va lite hungriga så vi brumma iväg till Svenljunga alla 3 o käka på Texas. Nicke fick provköra hennes bil på vägen hem. Den e jättefin verkligen.. Och på kvällen var det biodax med flickorna. " Sex ande the city " stog på tur. Gud så bra en va. Grät massor allihopa. Skulle kanske gått osminkad?! Hehe.. Sen tog jag en tur på stan, Johan skicka ett ,mess o va uttråkad. Så jag hämtade upp han o tjöta lite. Vid elva vad det dax för Karlsson att åka hem.
Så nu sitter jag här. Med halsont o grejjer. Tack Evelina o Jeanette för förkylningen ;)
Men jag fixar nog detta med..

- Kan du inte ta lite kritik?!

...

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0