söndag, tråkigaste dagen på hela veckan

Igår va jag väl hemma mest hela dagen, packade lite o så.. Sen på kvällen bar det iväg till syster i Varnum. Spenderade hela kvällen där, titta på film o tjöta massa massa massa skit. Mysigt tycker jag! Men vid halv tolv kände vi oss väldans hungriga, diskuterar lite vad vi skulle äta och brummar till stan för att besöka Pelle's.. Mmm, mycke gott va det för magen då jag slarvade väldigt mycke med maten igår *fyyy* Men eftersom jag va så hungrig åt jag alldeles för for o blev sådär proppmätt. Inte gott o va så mätt. Sen bar det av hemåt o jag besökte min, för tillfället bästa kompis, soffan. Men jag hann inte se så mycke på tv innan jag stensomnade o vaknade nån gång framåt 3 =) haha..

Idag ska jag nog åka o hälsa på min mamma tror jag. Senare kommer Renée o Philip ut en sväng. Men det skulle nog inte bli förrns ikväll tror jag. Så jag har ju hela dagen på mej o hitta på nåt annat =)
Så nu ska jag inte sitta här o babbla nåt mer.

Talk to you later

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0