trög? slut i huvet?

Att folk har så svårt att fatta! Detta är tredje dagen jag är hemma! Och jag har inte fått en lugn stund hemma alls, den IDIOTEN som har köpt huset är här  snickrar o kan överhuvudtaget inte respektera att jag är hemma o e sjuk. Men nu sa jag till han iaf att from måndag ska det vara lugnt o skönt här för då börjar jag min semester o kommer han då, då jävlar säger jag bara. Den som förstör min semester iår igen får med Fröken Karlsson och göra!

Idag regnar det som fan, så det blir att stanna inne idag. Kanske fortsätta att packa lite i köket, började där lite igår. Skulle även kunna börja med dom kläderna som vi inte använder. Skulle va skönt o få bort lite sånt. Men vi får se, jag har sån fruktansvärd mensvärk idag, som om förkylningen inte skulle vara nog eller? Hehe, nääe, men imorn blir det till o försöka knalla till jobbet. Får ju visa mej där lite innan jag går på semester! Haha!

Nääe nu ska jag se om jag orkar göra nåt.

So long

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0