trouble in paradise

Jag är så sjukt rastlös att jag tror jag dör snart. Klättrar verkligen på väggarna.. Kom hem vid 9 tiden ikväll, redan då började jag känna mej illa till mods. Kände mej helt depp, vet inte vad det kan vara. Men jag känner mej helt ensam. Ingen att prata med, skulle vara min Jonny då men han e ju inte så insatt i mina problem så det  lite svårt för honom o hjälpa.. Men han e söt som vill ändå.. Tack för att du finns för mej! Det betyder väldigt mycke! Även om jag kanske e kass på o säga det rakt ut, men det betyder jättemycke!

Jag blir sjukt galen på Nicke snart, han begriper verkligen inte att jag mår kasst o behöver honom. Just nu vill jag bara spy på honom. Men vad hjälper det? Ingenting alls! Men det är väl såhär alla förhållanden är ibland? Att man bara vill spy på den man älskar? Och han bara jobbar hela tiden, till vilken nytta? Det kommer ju inte in några extrapengar ändå.. Vad faan ska jag ta mej till.. Nån som har ett bra svar på de?

// Confused

Kommentarer
Jeanette

Inte ens mej? ;((

2008-07-23 20:52:56
URL: http://[email protected]



Nettan

Kom o fika, vettja! Kram

2008-07-23 21:53:01




Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0