åska?

Undrar jag om det kan vara lite åska i luften? Det e väldans kvavt ute nu o jag börjar få huvevärk (inge ovanligt iofs) men det e sån jobbig huvevärk.. Jaja får se om det bryter ut nån åska..


Nu är jag ganska nyss hemkommen från kursen.. Jättekul va de. Det gör jag gärna om! Det var inte alls så mycke information som ja trodde att de skulle bli, trodde vi skulle bli bombade med de. Men det var lite åt gången så det var bra. Som sagt det gör jag gärna om!


Nu ska jag gå o baka kaka till jobbe imorn. Vad de blir kan jag inte skriva då jag vet att ni som ska få kaka läser detta.. Mouhahahaha!!


Tjingeling!


Kommentarer
Johan

Det åskade här inatt :)

2008-06-12 19:40:46




Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0