bus, middag, stan, mys

Fredagskvällen bjöd på middag (middag o middag, pizza blev de till slut) hos svärföräldrarna och sedan massa tjöt med Elin, syster yster o hennes kille.. Osså Erik då!
Vi var väl hemma framåt 1 tiden inatt eller nåt. Då hade jag jätte huvudvärk men det måste vart för att jag inte sovit för jag stupa rakt i säng slockna direkt nästan o sov konstant till klockan 10. Och ingen huvudvärk när jag vaknade. =) känns riktigt bra det här. Innan kunde jag ta upp emot 3 huvudvärkstabletter på en dag. Men sen i onsdags har jag inte tagit en enda! Duktigt Karlsson!

Nu på dagen ska jag börja packa lite var det tänkt. Nicke har tagit upp kartonger nu så nu har jag väl inga undanflyckter ;) haha.. Sen ikväll ska vi över till grannarna o grilla lite. Och sen bär det av till gbg och hämta Nickes brorsa o hans polare som skulle göra nåt där idag. Se nån konsert eller vad det nu var. Så då blir det jag som får hämta dom. Men det kan väl vara skönt iställer för o stå i stan o frysa ;)

Nääe nu ska jag börja packa lite.

Kösshaj!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0