herrejössess

Gud vad mycke prylar man har egentligen! Det e helt sjukt =)
Jag förstår vad Nicke menar med att han slår ihjäl mej om jag kommer hem med en ljusstake till.. Haha.. Har packat en halv låda med bara sånt nu. Och det finns mer! Guuuud..
Men nu har jag vart duktig och iaf börjat att packa.. Men min "SMARTA" sambo slängde alla våra tidningar igår så jag har ingenting o slå in ömtåliga prylar i, vilket försvårar det hela för mej :( Men jag får väl åka hem till mamma o sno några. Fick ta dagens tidning så Nicke fick inte läsa den ;) hihi.. Han hade chansen imorse men det struntar jag blankt i.. Hehe.. Hyggligt va?

Back to pack

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0