inte ett moln så långt ögat kan nå

För första gången på jag vet inte hur länge så är det moln på himlen. Ska det äntligen komma lite regn? Kanske till o med lite åska?! Hoppas hoppas.. Åska är bland det mysigaste jag vet, har jag dock inte alltid tyckt men på senare år har jag lärt mej att tycka om det.

Satt ute en stund innan men det är för varmt så det var bara en pina att sitta där. Dessutom fläktar det inte ens, och blåser det så är det varmt =( inte skönt!

Det är faktiskt svalare att vara inomhus, vilket är egentligen helt galet när det är så fint väder men vad ska man göra?


Ska strax hoppa i duschen o göra mej iordning för ikväll. Får ju börja i tid innan Nicke kommer hem för när han väl är färdig så sitter han i princip i bilen redan o väntar på att jag ska bli klar. Och det är såå fruktansvärt irriterande. Så man ska försöka vara klar före honom om man inte vill ha han tjurig. ;) nä, tjurig blir han väl inte men..


Nä, duschen va det!


Kommentarer
malin

Här är det jätte fint väder! Soligt och lite vindigt! :)

2008-06-07 15:45:51
URL: http://malzzis.blogg.se/



mumari

Jag hoppas också på lite åska...fast jag är livrädd för den!

Kika gärna in på mina tävlingar, den ena avslutas ikväll!

2008-06-07 15:46:43
URL: http://mumari.se




Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0