l ö r d a g . 2 1 . j u n i

Dagen har vart rätt seg faktiskt. Alla har väl vart lite trötta o sega idag. Man blir ju lite seg o trött när det är barn i närheten, det tar lite på krafterna även om det inte är ens egna. Hur ska det gå sen då när man får en egen ;) haha.. Vi vart iväg o handlade lite innan bara. Annars har vi inte gjort så möe. Vi har spelat lite kort o dom e ute o spelar crocket nu.
Ska väl grilla lite ikväll blir de nog.

Imorn är det hemresa, får se när vi kommer iväg.. Inte allt för sent hoppas jag, har ju ändå en bit o köra. O har ju lite o göra imorn när vi kommer hem.. Måste göra middag till Nicke, så han får mat med sej på måndag. Men känner jag mej själv rätt så köper vi en pizza eller liknande, för jag kommer nog inte orka ställa mej o göra mat imorn. Jag ska ju trots allt köra hem imorn. Nicke körde upp så då kör jag hem.. Måste ju erkänna att jag är lite nervös av o åka med han.. Han kollar oftast på allt annat än vägen när han kör. Och det gillar jag ju inte riktigt.  =)

Nu är det inte långt kvar.. =)


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0