sol, bad o grill

Underbar dag/kväll igår. Helen ringde o fråga om jag ville åka med till Frisjön o sola o bada, klart jag ville de. Tog med mej Nicke så åkte vi dit. Va riktigt skönt o ligga där o bara va. Så avslappnad har jag nog inte vart på hur länge som helst. Nicke bada men de va tydligen kallt. Jag gick i med tassarna men badkruka som jag är så hade jag inga som helst planer på o bada.. Men det var nära att Henke lyckades putta i mej =) hehe..

Men lite röd blev jag allt, hoppas bara att det övergår i brun nyans..


På kvällen sen blev det grill hos grannen, och det var lika gott som alltid. Tjôta massa dynga o klockan gick som vanligt alldeles för fort. Det gör den alltid när vi är där..


Idag blir det nog lugnt på dan, Nicke, Claes o Backis skulle åkt till Kinna o tittat på folkrace men blir nog inte så. Jag vet faktiskt inte ännu, men det är väl hög tid o åka nu isf.

Sen ikväll ska vi till "pappa" som fyller 30! Ska bli skojj! Vet bara inte vad jag ska ha på mej än, men jag får väl rota lite i garderoben o se vad jag hittar.


Nu ska jag nog ta o hitta på nåt.. Har ont i magen men det får gå ändå.


Ciao!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0