sola o bada i pina colada

Evelina va ute en stund. Va nere hos Claes o Madde en sväng, tog en öl o tjôta massa.. Sen åkte vi hem o åt lite sallad som va kvar sen igår. Annars har ja inte gjort allt för många knop idag. Bara njutit av tanken att jag faktiskt är ledig imorn =) Guuuud så skönt det ska bli o göra absolut ingenting. Evelina o hennes kompisar skulle åka till Varberg o sola imorn, hade vart mys o åka med men känner att jag inte har råd, o dessutom behöver det städas här hemma. Har verkligen inte gjort det på mega länge nu. Har sagt att jag ska göra det länge nu men när jag väl har börjat så orkar jag inte. Har typ bara dammsugit o plockat undan lite. Vill bara börja röjja egentligen inför flytten men det behövs ju inte ännu. Pratade med Madde idag om hur det går där nere i deras hus. Dom verkar bli klara om ca 4 veckor, men det kan man ju aldrig lita på riktigt, dessutom kommer köket om ca 4 veckor så då ska det sättas och alla smågrejjer ska fixas till. Så hon hoppades på slutet av Juli. Och det låter ju himla bra för min del =) men jag utgår ändå från att vi flyttar den sista Augusti så allt innan dess är ju bara ett plus. Annars blir man bara så besviken, eller iaf jag!
Nu har vi hittat en soffgrupp me, Nickes föräldrar ska ju köpa en till oss i födelsedagspresent. Så jag har kikat runt lite o hittat en som jag tycker ser skön ut. Och eftersom den blev såpass "billig" (billigare än dom räknat med) så tänkte vi att vi kanske kunde få ett soffbord me ;) hehe.. Man får ju inte va dum, då blir man politiker =) haha..

Men jag har inte pratat med svärmor än att vi har hittat en annan soffa så jag får väl ringa henne imorn eller nåt.





 
Ja, och fåtöljen ni ser till vänster på första bilden.
Hitta ingen helbild på den i svart. Vad tror ni?




Nu ska jag slänga mej i soffan o kika lite tv, nu när jag får va uppe lite längre ;) haha



♥ Karlsson



Bästa just nu: "Kama sutra - reklamen" "Pappa vad betyder kama sutra? " "har hon fastnat tanten?" Haha.. Klockren unge!


Sämsta just nu:
Långt kvar till semester!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0