sunday bloody sunday

Helgen nästan över för den här gången då. Återstår en dag bara. Och idag vet jag faktiskt inte riktigt vad jag ska hitta på. Jag vakna med sån fruktansvärd huvudvärk att jag kan gå o hänga mej snart tror jag. Mår illa som tusan med!

Tänkte jag skulle börja röjja här idag, inför flytten o så. Men jag tror att det får vänta lite. Känns som om jag behöver prata med "Ulrik, den stora porslinstelefonen" så fort jag anstränger mej. Så det får nog bli en väldans lugn dag för min del.


Igår lekte jag med syster o Elin. Vi va o beställde glasögon åt mej! Sen knallade vi lite i stan. Mysigt! Sen åkte vi till knalleland o käka på Young Thai. Mums! Sen brumma jag o Elin hem till mej. Hon ville se hur vi bor, då vi inte pratat den senaste tiden så har ju hon inte vart här o kollat.

Och igår kväll va vi inne i stan o tjôta med lite folk. Va en del folk men bara massa "småkids" Men de va ju några man kände iaf ;) hehe


Nicke va nere i bygdegården o drack lite öl o kika på fotbollen, synd att dom förlora bara.. Så han va väl lite rund under fötterna när jag kom hem. Men det va bara o bädda ner han o sen krypa ner framför teven. Och naturligtvis somnade jag där =) haha.. Det slår ju aldrig fel. Vaknade nån gång vid 3 o insåg att filmen jag började titta på faktiskt va slut ;) bara o krypa in i sovrummet. O kallt va de i sovrummet när ja kom in me. Burr! Men Nicke sover gott ändå medans en annan får ligga där o huttra o frysa tills man somnar.


Hepp gott folk.. Nu ska jag försöka göra nåt åt min elaka huvudvärk!


Kommentarer
Erika

Hoppas att du får en underbar dag! :D

2008-06-15 11:00:30
URL: http://ikans.blogg.se/




Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0