sunday sunday

Söndag idag då.. Vädret håller i sej.. Vaknade vid kvart i 9, gick o la mej o titta på tv o somna så jag vaknade vid 11 igen =) skönt! Idag ska jag försöka städa lite o sen jobba vidare på årets solbränna..
Har startat en maskin tvätt.. Hehe, det skriver jag nästan alltid men för er som känner oss så är inte Nicke den renligaste karln i världen.. Så det blir ganska mycke tvätt hela tiden. Så de är väldans skönt o kunna tvätta när man vill. Inte behöva boka tid o passa sånt..


Jobbet igår gick fruktansvärt bra. Helt nöjd! Hoppas alla andra är nöjda bara :S hehe.. Hoppas bara att detta gjorde nån nytta annars kan de ju lika gärna kvitta..


Va hos Lina igår kväll.. Va jätteskoj, även om jag va nykter.. Träffa en tjejkompis jag inte har träffat på hundra år säkert. Gud va chokad jag blev.. Så skojj.. Tjôta massa skit.. Måste träffas snart igen..


Nu ska jag börja städa lite.. Hua..


Puss


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0