Iskallt o snöyra!

Jaha, då har man skaffat sej en Blogg då ;)

Ja som vanligt kommer det massa snö till påsk.. Lider med er som har bytt till sommarskor på era bilar..
Själv fick jag lämna in min bil igår, hämtade den från Volvo i Onsdags men den gick inte rent så det var bara att köra tillbaka den.. Så nu har jag fått en lånebil, en Volvo V50 1,8F, rätt go o köra måste jag säga.. Så, åkte Audin till Örnsköldsvik igår! Dumfan som köpte den hade åkte med bilkärra efter hela vägen hit ner. Och sen visade det sej att bilen faktiskt behövde laddas bara. Dåligt batteri var orsaken till att den inte ville vara med längre. Så jag har vart utan bil i 2,5 veckor för ingenting. Trött kan man bli för mindre..

Vad händer idag då? Funderar på o bege mej mot stan o dricka lite kaffe hos mor min.. Sen ska vi gå över till grannarna o käka påskmiddag o kika på Lets Dance ikväll.. Go Karl-Petter!! Tror dock inte han tar hem det men han har nog en god chans om svenska folket får säga sitt.. Värsta charmtrollet jue ;) Hade ju inte suttit fel ;)

Nä, om man skulle slänga på sej lite andra kläder o bege sej ut o skotta fram bilen..

~ Over and out ~


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0