WTF!!

Vem i helvete är det som beställt detta jävla skitväder?!? Nu snöar det på bra me! Känns inte som att det kommer sluta snöa heller.. HMF!! Massa mycke snö blir det! Vi har ju inte fått såhär mycke snö under hela vintern så det behöver väl faen inte komma nu heller när det vart så fint väder i förra veckan..

Så, då har Lina vart här o hämtat voffen, så nu är det ganska lugnt o skönt här.. Ska göra lite mat tror jag.. Det kurrar lite i min stackars mage.. Idag serveras det köttfärssås! *mums* Ska bara vänta på han den där som är ute i skogen o grejjar.. Vet inte när han behagar att kika hem! Men som tur är har vi jue micro! Han är ju inte så knuschlig! hehe..

Och så var det dax för jobb imorn då! lite ångest är klart man har men det ska bli sååå skönt att få in rutinerna igen! Dom försvinner jue ganska lätt när man har ledigt ett par dagar! Men imorn är det upp 4:15 igen! Får väl åka tidigare om det ska förtsätta snöa såhär..

Tycker det är så tråkigt att du ska flytta! Men som sagt har du inget som binder dej kvar här, ta chansen. Det är en chans man får en gång i livet.. Jag hade gjort samma sak om inte jag hade haft det liv jag har idag.. Man får se det från den ljusa sidan! Du kommer ju hem nån gång, du blir ju inte kvar där för alltid.. Och sen finns det ju alltid telefon o MSN.. Vi kommer ju inte tappa kontakten iaf.. Hoppas jag!? Kommer sakna dej som faen! Ingen att snacka skit med i telefon ingen o dricka kaffe med i tid o otid! Ingen o mysa med eller lösa korsord! Men det är ju bara så att vi får ta igen det när du kommer hem!

Nä, nu är det dax att sluta beklaga sej, dax för mat!!

Ciao!

Kommentarer
Tirre

Gumman!

Klart att vi inte kommer att tappa kontakten! Givetvis inte! Jag är inte så många timmar bort. Tar bara fyra timmar.. Och msn är alltid tillgänligt, och sen så finns det telefon också! =)
Jag älskar dig mitt hjärtegull!

2008-03-27 07:41:07




Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0