7 låååånga veckor kvar

Så underbart väder det har vart idag! Helt kanon..

Efter jobbet var jag hos mamma o hämta brorsans cykel, tänkte jag skulle ha den o va ute o cykla lite. Han behöver ju inte den nu ändå, så den får bo här hos oss tills han kommer hem igen. Så Nicke va o pumpa däcken på den innan. Så nu är det bara o trampa på ;) haha.. Tänkte ta mej en tur imorn. Kan vara skönt o göra det när jag kommer hem, sover nog mycke mycke goare när man gjort nåt sånt.


Imorn är det Tisdag, vilket betyder sjukgymnast o massage =D Ska bli skönt.. Känner att jag behöver det, har vart stel i nacken ett tag nu, men förr förra veckan var det värst, huvudvärk i 5 dagar i sträck. Va ganska psykiskt påfrestande. Men nu känner jag mej piggare o fräschare.


Till helgen blir det inflyttningsfest i stan, vet inte om jag ska dricka eller köra. Får se om Nicke följer med eller inte. Isf får jag väl sova i stan eller nåt. Får la se på det, de e ju trots allt bara måndag.. Men snart e de helg! Mouhahahah!


Oj oj oj, jag har 7 veckor kvar till den efterlängtade semestern med. Känns som en hel evighet. Vad jag ska hitta på vet jag inte riktigt ännu. De e ju inte säkert Nicke får nån semester så jag får väl spendera 4 hela veckor för mej själv ( åh, hör ni hur jag klagar? ) haha.. Nääe nån vecka kan väl vara skönt o vara "barnledig" men kanske inte 4. Äsch, det återstår o se.


Nu ska jag gå o se efter om det finns nåt spännande o titta på på teven.


// Fröken Karlsson


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0