Fredag 9/5 - 08

Har vart en ganska så körig eftermiddag.. Men som tur är har man en alldeles egen "personal shopper", Johan följde med mej till både bolaget och till Willys.. Så det gick väldans fort.. Tack så mycke!! Sen bar det av hem till mamsen för o hämta lite prylar, dricka lite kaffe  slumra till en stund ;) haha.. Mycke trött tjej! Sen åkte jag hem och pratade med min honey! Sen ropade grannen på oss, då hade dom grillat o de fanns mat till oss med.. Gulligt!

Och nu sitter jag här! Nu ska jag strax knalla in i duschen o försöka göra mej fin.. Sen ska jag slänga mej i soffan o kika på tv kanske.. Försöka sova ut imorrn med.. Så jag inte e såå trötter imorn kväll.. För det får man inte vara..

Ska vi ha kul imorrn? Klart vi ska =)

Bye bye for now!

// Fröken Karlsson

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0