hur kan man längta efter någon så mycke?

Oj så trött jag är.. Och huvet är ju inte riktigt som de ska vara. I dubbel bemärkelse ;) haha.. Har haft jätteont i nacken ett tag nu så det e väl det som gör att jag får sån huvudvärk. Blir så när man har en trasig kota. Så prova inte det mina kära vänner. Det är ingen höjdare direkt.

Så har det vart jobb idag då. Har varit en ganska seg dag får jag nog säga. Kändes inte som om klockan rörde på sej någonting. Förutom dom sista 20 minuterna, då man har en ganska stor order att packa o man måste springa runt o hämta massa saker som saknas, då går klockan fort minsann. .


Men det är ju snart Fredag ;) hehe.. Den sanna optimisten ;)


Har vart hos Tirres mamma o pappa idag o druckit kaffe. Dom e så mysiga! Pratade med Therese o Jörgen idag me =D dom har det bra tror jag.. Båda har jobb nu så nu har dom kommit en bit på väg iaf. Känns bra, även om jag saknar er som faan så känns det bra o veta att ni har det bra där nere.. Men "snart" kommer ni hem =D Då ska här drickas kaffe o tjôtas massa skit. . Längtar längtar längtar..


Näe nu ska jag titta in i mitt "tomma" kylskåp o se om jag hittar nåt gott.. Det e egentligen inte tomt men det finns inge gott o äta/göra. Blir väl en smörgås kan jag tänka mej ;)



Jag har hittat min voffe nu jag vill ha..



            Är den inte söt?!


/ FrökeN KarlssoN


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0