inte så mycket

Maten avklarad för idag då. Gjorde det lätt för mej, korv o makaroner.. Fast det kan va gôtt o göra de me ibland.

Efter jobbet var det dags för ett nytt kärt besök hos min sjukgymnast, riktigt skönt faktiskt med tanke på att jag har haft fruktansvärt ont i nacken dom senaste dagarna. Så nu får vi se om hon lyckades denna gången med. Sen har jag bara vart hemma o inte gjort nåt. Skulle ut o gå idag, men när jag hade ätit o så, så kände jag mej så illamående så jag ska bara gå o duscha nu sen ska jag inte göra så mycke mer tror jag.


Men du, jag vill ju!! Hör av dej!


Of to the shower!


p.s jag har faktiskt namnsdag idag ;) d.s

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0