jippie!

WOW! Jag är helt förvånad.. För en gång skull så är jag inte trött när jag kommer hem från jobbet. Heeelt otroligt.. Vad ska jag hitta på då? Kanske skulle tvätta lite då när jag har lite tid över. Och för "ovanlighetens" skull så jobbar Nicke.. Något less...


Det har faktiskt vart ganska lugnt på jobbet idag. Stått i min egna värld, lyssnat på hög musik o struntat i allt annat omkring mej. Otroligt skönt! Funderat på massa annat än jobb måste jag erkänna ;) hehe.. Man kan inte alltid tänka på jobbet när man är på jobbet. Fast det kan ju vara bra då man kan göra fel vilket jag gjorde igår när jag tänkte på andra saker.. Heh, fast det gick ju o fixa till. =) haha..

Men jag har fått massa gjort idag iaf. Känns bra, nu kan ni väl inte ha nåt o klaga på. Jobba ju till o med över en stund!

Hoppas du känner dej bättre Johan. Kom snart tillbax. Ganska tomt utan dejj.


Imorn ska vi på kalas, Lina har ju fyllt år. Ska köpa hennes present imorron, kan ju inte skriva vad det är då risken finns att hon läser detta.. Sorry.. Så vi ska hem till henne o fika lite. Så det blir ganska lång dag imorn. Men det får man ta. Skönt o inte vara hemma iaf. Känner verkligen inte för o göra nåt hemma då jag vet att det inte är någon idé egentligen. Så känns skit!


Nu ska jag gå o starta en maskin tvätt.. Kanske skriver en rad eller två lite senare.





♥ jessica ♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0