Jösses!

Ja det kan man säga.. Jag fick ett jäkla städryck så jag har hållt på o röjja här nu ett bra tag.. Blir nog inte färdig idag men det e ju en ny dag imorn =) Då blir det att fortsätta här.. Och i friggeboden! Det e ett måste verkligen..

Claes var förbi för ett tag sen, på cykel (?!) haha.. Han cyklade ända fram till köksfönstret, gud vad rädd jag blev innan jag såg att det var han.. Han hade färdmat med sej i form av öl i en kylväska.. Gulligt.. Så vi drack en öl o tjôta lite skit! Alltid trevligt att träffa han.. Synd att inte Madde var med bara.. Sen var det dax att röjja ett tag till, men måste nog lugna ner mej nu med tanke på att Helens pojkke e påväg ut o ska grilla med oss, så det kan inte vara massa saker överallt då..

Nääe..

Salladstajm!

I ♥ U


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0