lördagsmys

Nu är jag nyss hemkommen från en lördagsmyskväll i Molla. Pratat massa massa skit.. Allt från gamla pojkvänner o fina pojkkar till jobbet.. Underbart! Nästan så man saknar singellivet ibland jue ;( haha.. Nostalgitripp till tusen! Har inte haft så mysigt på länge. Tack, du är underbar!

Annars har jag bara vart hemma på dan, tvätta lite då. Inge speciellt annars. Väntade på att Nicke skulle behaga att ringa eller komma hem men han gjorde inget utav det så då orkade inte jag mer. Behövde komma härifrån kände jag. Och det va ju skönt. Nu ska ja hoppa i mina mysisar o lägga mej i soffan för att försöka slappna av. Så jag sen kan krypa ner i sängen o få min skönhetssömn.

See u tomorrow!

Pöss

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0