mammas dag

Jag har sovit så himla gott inatt. Vaknade vid 7 - tiden första gången men då ville jag verkligen inte gå upp. Somnade om o vaknade strax innan 10. Då kände jag att de var dax. Och för första gången på jättelänge somnade jag inte på soffan innan jag kröp in till sängen. Kanske därför jag sovit som en gudinna?! Men nu känner jag mej helt utvilad o fräsch. Tänkte jag skulle fixa o dona lite här hemma idag. Tvätta, o kanske damsuga lite.

Sen e det ju mammas dag idag så vi får väl åka till henne en stund i eftermiddag när Nicke behagar att komma hem. Han sa att han inte skulle joba så länge idag, men det vet man aldrig.. Får väl åka till Nickes mamma med om dom e hemma. Pratade med henne igår o då förstod jag att dom inte skulle va hemma. vi får ringa helt enkelt. Egentligen brukar vi åka till Nickes farmor idag, men det e så tråkigt där att man hittar på ursäkter varenda gång för att slippa åka dit. Det är ju verkligen illa när inte ens Nickes mamma o pappa vill åka dit.. Så dit åker vi inte idag =)

Nu ska jag starta en maskin tvätt tänkte jag..

// Jessica

Bästa låt just nu: Jay R - Hotel California

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0