ny

VEM...

Vem är i rummet med dig?
Ingen, jag är alldeles ensam =)
Vems hus var du senast i? Min mamis
Vem sa du senast "jag älskar dig" till? Mamma
Vem önskar du att du var med nu? Min hemliga favorit...

VAR...
Var går du i skolan?
Går inte i skolan
Var är din telefon? För tillfället - på laddning i socrummet
Var är din mamma? Hon är la hemma hos sig.
Var sover du? I min säng.
Var fick du tag på tröjan du har på dig? Fått på jobbet
Var åkte du senast bil? Hem från jobbet
Var i ditt rum är du? I mitt vardagsrum

VAD...
Vad åt du senast?
Korv o makaroner
Vad drack du senast? Mjölk
Vad är det för färg på dina byxor? Blå.
Vad är den närmaste saken som är blå? Krukan i fönstret
Vad har du på fötterna? Tår...?
Vad är din favoritfärg? ROSA!
Vad är din favorithemsida? lillafrokenkarlsson.blogg.se
Vilken film såg du senast? Bodyguard
Vad hör du just nu? Smattret från kaminen

NÄR...
När började du skolan?
1990 I stink :D
När är din födelsedag? 1 mars
När var senaste gången du tände ett ljus? I Söndags
När var du senast i skolan? Massa år sen
När träffade du din pappa senast? 9 år sedan
När duschade du senast? Nyss

HAR DU NÅGONSIN..
Hånglat i mer än tre minuter?
Självklart!
Sovit i någon annans säng? Det har väl hänt kanske
Hånglat på en bio? Ja, men de va för att filmen va kass :P
Hånglat i skogen? Jajjemänsan, ingen merit direkt.
Tyckt att din
kusin är het? Ehh, nääe
Sovit naken? Jo men visst
Kört över hastighetsgränsen? Jämt
Målat om ditt rum? Nääe
Dansat framför en spegel? när jag var liten
Fått hicka? Ja...
Hoppat i en bil med folk du just träffat? Tror inte de
Smugit ur ditt hus? Absolut
Haft känslor för någon som inte känt det samma? alldeles för många gånger
Blivit arresterad? Nope väldigt nära dock!
Lämnat huset utan att berätta för dina föräldrar? Ja..
Varit förälskad i en granne? Nä tror inte på den där "boy next door grejjen"
Sovit i en säng med någon av samma kön? Ja.
Sett någon dö? Bara på film
Varit på ett plan? Jaa
Sovit till tre? Kanske
Älskar eller saknar någon just nu? Faktiskt, kommer nog alltid göra de ;\


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0