Fars dag 9/11- 08

Söndag idag då. Fars dag! Har ju dock lite svårt att gratta min far då han inte finns i livet längre men självklart sänder jag honom en varm tanke.
Igår va vi ute och åt med några vänner här från Roasjö. Det va mycket trevligt. Allt va lugnt o fint. Mysigt. Blev inte så sent heller och det va ju rätt skönt med tanke på att jag va ganska så trött. Men när jag väl kom hem va jag inte så trött men jag gick ändå och la mej. Trodde inte jag va så trött men jag somnade faktiskt nästan direkt. Vaknade igen kvart i 10. Då hade jag sovit närmre 11 timmar. Skööönt! Då va Nicke redan ute och höll på med trädgården. Han håller på att gräva en massa. Han sänkte gårdsplanen en bit på baksidan så att vi kunde komma in med bilen i garaget. Kom inte in utan att det skrapade i hela underredet innan. Men nu är ju det fixat oxå. Duktig pojkke man har. =)

Lite senare ska vi åka till Nickes päron och äta middag. Ikväll bjuds det på lasagne =) mycke mycke gott..

Så det är väl hur jag ska spendera min dag. Håller på o tvätta lite av Nickes arbetskläder nu me. Funderar på o byta i sängen oxå.. Får se vad jag orkar med.

Ha de gött så länge

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0