good morning

Då kanske ni undrar vad jag gör vaken vid den här tiden? Faktum är att jag faktiskt gick upp klockan 6,00 idag. Nicke skulle iväg o jobba så jag va tvungen att köra honom. Och sen när jag kom hem igen va jag naturligtvis inte trött. Satte mej här en stund o kikade lite, men som vanligt hittade jag inget skojj, då jag la mej på soffan o kollade lite tv. Men dom "bra" programmen kommer ju inte än.. Så jag gick ner i källaren lite, tände i pannan o gick där och lurade lite. Men det va ju inte heller skojj så nu sitter jag här igen.. Skojj början på dagen va? Nääe, inte så om ni frågar mej.

Jag har fått många frågor om det nya jobbet jag har fått. Jag ska börja på Dammråttan. Det är ett städföretag. Det är ett jobb precis som jag kan tänka mej. Eget ansvar, jobbar i team om 2, underbara arbetstider.. Ja lite sånt smått o gott. Men det är ju ingen som sagt att jag inte kan söka mej vidare om jag inte trivs.. Självklart kan jag det. Så Fröken Karlsson ska bli "hygientekniker" även kallat städtant.. Haha..

Vad ska jag hitta på idag då? Jag tror jag ska klä på mej lite o gå ut o köra in lite ved vilket jag såg att det behövdes. Sen vet i sjutton vad jag ska göra resten av dagen. Får väl se lite vad som händer. Är lite sugen på att åka till stan o kika i Knalleland lite, men får se om jag orkar o hinner detta innan Nicke ska hämtas upp igen.

Bye bye, äppelpaj..

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0