hösten här för att stanna ?

Det var inte så kul o slå upp ögonlocken idag när jag vaknade. Det blåste o regnade som faen. Regnar gör det fortfarande iofs. Men blåsten har lugnat ner sej. Idag är en sån där säng liggar dag. Men det funkar ju inte så bra när Nickes päron ska komma hit. Så då får man ju vackert kliva upp.. Iofs kommer dom ju inte än, men har ju lite att fixa med här hemma. Här går jag aldrig arbetslös ;) haha..

Igår hade vi lite folk hemma. Renée o hennes Flipp va ute en sväng, Nicke syrra Evelina o sen tittade även Conny o Fia ut med den stora magen =) hihi.. Mysigt.. Vi tjötade massa massa skit o hade jätteskojj.. Det blev ganska tidig sänggång ändå vilket va skönt eftersom jag gick upp klocka 6 igår. Men ändå så vaknade jag när klockan va halv 8. Det va ganska jobbigt vil jag lova. Men jag somnade om efter många om o men o sov till klockan 10 ungefär..
Gick upp o satte mej i soffan en stund för o vakna lite men de sket sej. .Haha.. Blev ju bara tröttare. Men fick ju ändå göra det som skulle göras. Och nu sitter jag här..


Jo, har ni inte kollat in Philip Lailanis blogg tycker jag att ni ska göra det. Han skriver om sitt liv tillsammans med min bästa kompis Alexia, deras gudomliga hund Chihuahuan Heffi. Han jobbar som PT ( personlig tränare )  och har alla svar på vad som handlar om träning och dieter. Så har ni inte kollat in hans blogg, gör det!
Kolla här ---> 
Philip


Nu ska jag gå o dricka lite kaffe med min sambo tror jag..

Hörs..


Kommentarer
Philip

Najs! Ja, vädret var inte det roligaste idag :( Ska fira Louise ikväll så det blir ingen diet idag heller. Hahaha. Länken fungerar inte förresten. Tror du glömt www.

2008-10-05 13:42:47
URL: http://www.metrobloggen.se/lailani




Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0