upprörd till 1000 ( apor )

Så nu har jag kommit hem efter en sväng i stan. Passade på att besöka min mamma med o ta en kopp kaffe. Min syster kom upp hon med en sväng men egentligen mest för att jag ville berätta en sak för henne och hon e ju sååå nyfiken av sej att hon verkligen inte kan låta bli att luska i vad det kan vara ;) men jag älskar dej ändå.
Så imorn blir det hårfärgning hos min svägerska, och sen bär det som sagt av till Christina för att titta på lite ljus o stuff. Åker väl mest dit för att träffa henne antar jag, kan inte säga att jag e hyperintresserad av att köpa svindyra ljus direkt.
Ikväll blir det väl lugna gatan, känner inte direkt för o hitta på nåt. Så det blir väl kanske nån film o lite godis framför teven.


Jag satt och läste på Alex Schulmans blogg innan. Tycker egentligen att hans innehåll e ganska meningslöst. Nu säger jag absolut inte att mitt innehåll i min blogg är det mest läsvärda som finns men ändå. Kan inte fatta hur man orkar skriva inlägg på 4-5 rader flera gånger om dagen. Även om jag nu skulle få betalt för det så skulle jag inte ha tid till att göra det. Jag har faktiskt ett liv utanför bloggen oxå (tro det eller ej) Och sen kan man läsa hans sms som han får till sin telefon, nog för att han e kändis men jag ger fullständigt f*n i vad han får för sms. Det intresserar inte mej det minsta. Iget privatliv alls?! Jag kan tycka att vissa sms kan vara ganska privat och att man kanske inte alltid vill dela med sej av innehållet i det. Blir faktiskt ganska upprörd över att en människa som han kan vara så populär som han faktiskt är. Jag personligen tycker att han är fruktansvärt barnslig. Och hans brorsa ska vi inte ens börja prata om. Gahh, jag blir riktigt upprörd.
Det finns fler människor i detta avlånga kändistäta land som får mej att bli galen, men det kan jag ju spara till ett annat inlägg. Så blir det kanske ytterligare ett ganska intressant inlägg ;)

Ni kan själva läsa den meninslösa bloggen här -->  Alex Schulman

Självklart har alla rätt till en egen mening, detta är vad jag tycker om honom..


Nu ska jag gå o tända i pannan så jag kan få gå o duscha nån gång.

Baj-Baj for nåv

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0