090814

Då va det fredag idag då. Inget direkt planerat i helgen. Ganska gôtt faktiskt. I natt ska jag o Plutten sova hos mormor för Nicke ska ut och svira lite. Och eftersom jag är van vid att få hjälp på fredagsnatten så kan det va skönt att få det ändå.. Även på morgonen men då är väl han ganska bakis kan jag tro. Kan ju hoppas att han har såpass vett att ta det ganska lugnt ialf.. Men men det återstår att se.

Plutten har inte sovit över fler nattmål. Men det kommer väl det med. Jag blev så lycklig när han gjorde det. Så skönt tänkte jag. Men nääe då. Äsch han e ju trots allt bara 7 veckor. Får inte begära så mycke =) hehe

Nääe, nu måste jag gå o packa lite grejjer som ska med till mormor.

Puss

Kommentarer
erica

men gud vad skönt att bara behöva vakna 1 gång per natt..Rocky vaknar typ 3 gånger per natt. får först sova 3 timmar sedan 2 och sedan 2. men de är ju de som är en aning jobbigt med att amma då vet man ju aldrig hur mycket han äter varje gång vilket gör att han ibland ammar mer och ibland mindre.hoppas allt är toppen med er annas stooor kraaam

2009-08-16 13:00:01
URL: http://ericaargarden.blogspot.se




Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0