♥ ♥ ♥



Han växer på bra min lilla plutt! Va på 2 månaders kontroll i Tisdags. Då vägde han 5664g och va 57cm lång.. Inte konstigt att kläderna blir för små så fort när han växer så mycke =) Hihi.. Veckan har annars bestått av bus med syster/moster som kom hit en dag. Jag hade en städdag hemma i måndags. Jeanette va barnvakt ett par timmar så jag fick städa av här hemma, vilket va jättebehövligt.
Idag har jag varit på jobet och fikat med tjejjerna. Skojjigt o se dom allihop. Men kan inte påstå att jag just nu längtar tillbaka..
Imorn ska vi åka och fika hos Robert som har flyttat till ny lägenhet. Måste ju dit o spana lite =) Sen hade han fortfarande lite grejjer som va mina (efter typ 7 år) Så får la se vad det e för prylar.. Annars blir det nog en väldans lugn helg. Nicke skulle fixa med bromsar på sin jobbarkompis bil imorn men sen blir det nog lugnt även för hans del. Det ändrar sej säkert lika fort igen så inget man ska hoppas på..
Nästa vecka kommer tant Helen hit på måndag iaf. På onsdag ska vi till sjukhuset med Lilleman. Jag vet inte om jag berättat att hans njurbäcken var vidgat, vilket dom upptäckte redan när han låg i magen, så ska in och göra ett ultraljud och se hur det ser ut nu. Men det verkar inte vara nåt farligt iaf. För det hoppas jag att dom hade sagt direkt isf. Men sen vet jag inte vad som ska göras mer. Det kommer säkert nåt.


Kommentarer
erica

men vad lik pappa nicke han är..=) ja det växer som tusan ju..man hinner knappt med!

2009-08-31 10:20:22
URL: http://ericaargarden.blogspot.se




Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0