wonderful

Gud jag hinner ju aldrig uppdatera här ju. Men nu så kanske jag hinner skriva ett par rader. Har precis lagt Lilleman efter morgonmaten. Men tänkte jag skulle skriva innan jag själv går och lägger mej igen.

Han växer så det knakar. Va på BVC igår. Han väger nu 4984g och har blivit 54cm lång. Han är 6 1/2 vecka redan. Guuuud vad tiden går fort. Kan inte förstå vart den tar vägen. Men det e klart, han tar upp all tid så man hinner inte med så värst mycke annat. Men man måste försöka hitta orken under tiden Lilleman sover. Det är inte alla gånger den finns där kan jag säga.

Igår vart han så kinkig att jag inte visste vart jag skulle ta vägen. Jag visste inte vad felet va. Han bara skrek o skrek o skrek. Helt hysteriskt va de. Jag blev hur rädd som helst, jag visste ju inte va det va. Men jag gjorde ialf oss i ordning och skulle åka till Lillemans mormor, för när han åker bil blir han lugn ialf. Så också denna gången =)  Och resten av dagen var han en ängel! Han somnade så gott på mormors säng med näsan ner i täcket (bild kommer) och sen va vi på BVC med. Och han somnade återigen när vi skulle åka hem men när vi kom hem va det fart igen.. Mat, mat, mat, mat.. Tycker inte jag gör så värst mycke annat än och sitter och matar han. Då är det tur att jag inte ammar honom då. För sitta där som en jävla mjölkkossa hade jag nog inte pallat med. Men han somnade efter många om och men. Och sov faktiskt från ca 19,30 ända till 1,26 då han skrek efter sin mamma att han ville ha mat. Gullunge ♥
Jag har inget emot att få gå upp mitt i natten men om han bara kunde sluta vakna kl 6 på morgonen och inte vill somna om igen. Eller bäst av allt skulle va att han slutade med nattmålet helt och hållet. Då kanske man själv skulle va lite piggare med.. Kanske skulle orka med lite mer kanske. Men det kommer väl snart att han slutar med det med. Han e ju så stor min kille.. Mammas plutt!

Idag blir det nog inte så värst mycke äventyr. Blir nog till och va hemma o grejja lite. Hemmet blir lite åtsidosatt =(

Men nu ska jag ialf gå och lägga mej en stund när jag fixat klart det här. Ska lägga upp några bilder med =)

Puss♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0