nothing much

Hua, känner inte för någonting längre. Allt känns knas.

Jobbet känns knas, hälsan känns knas, livet i allmänhet känns lite knas.

Fast det är väl perioder man får gå igenom ibland..? Då allt känns.......... Knas, helt enkelt!


Nu börjar jag känna mej tjock till och med. Fastän jag inte är det direkt. Till och med det känns knas! Nu kan jag inte längre ha mina vanliga kläder, mina linnen halkar upp över magen, jeansen sitter inte där dom ska och mina tröjor är små..


Nu har jag gått 23+4 så nu har vi bara 16+2 kvar. Det är inte lång tid. Det går verkligen fort. Snart är den lill* här hos oss..

Jag insåg i söndags att det faktiskt bara är dryga 40 dagar till jag slutar jobba, fick nästan lite ångest, vad ska jag göra i 2 månader innan bäbis kommer? Den första veckan vet jag med mej att jag bara kommer vila och bara ta det lugnt. Men sen då? Vad hittar man på? Finns det någon som läser min blogg som har gått igenom samma sak? Som gick på havandeskapspenning? Vad gjorde ni hela dagarna?


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0