måndag 19/1

Idag har jag vart iväg en sväng och handlat med min mamma. Hon behöver ju oxå de. Så jag passade på att handla lite hem till oss med. Lite av det vanliga bara..
Idag kommer det att serveras korv stroganoff  *mumma* det va längesen vi åt det så då tyckte jag att det passade bra idag.

Tänkte egentligen bara svara på en kommentar jag fick angående inlägget "gaahhhh"

- Jag ringer inte till dej bara för att jag vet hur du mår och jag har talat om för dej tusen och åter tusen gånger att jag inte mår så bra alla gånger själv. Och då vill jag inte belasta dej med mina problem när jag vet att du har egna att ta itu med! Så! Då har vi klargjort detta!


Nu ska jag gå till köket o pilla lite, kansk skulle tända i pannan först. Lite småkyligt här..

Pusshej.

Kommentarer
Anonym

Hur vet du att du "belastar" mig med problem?

Tur att det är så att du känner mej att du "vet" sånt. Trodde att vi hade en bättre vänskap än så. Det finns absolut inga problem som du eller någon annan som ringer mig angående som belastar mig, det är nog bara du som känner så av oss två. Trodde du kände mig bättre än så faktiskt..

2009-01-20 13:51:50




Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0