lite mer bilder


Södra Näs 090709
(fotograf Ralph Digerud)


Myser hos tant Helen 090724
(fotograf Jessica Karlsson)


Här va han bara ett dygn gammal 090626
(Fotograf Jeanette Thoresson)


Nu har Lilleman hunnit bli en månad och några dagar. Allt börjar gå mycke bättre nu. Nu vet man lite mer vad han vill när han skriker eller gnäller. Han skriker inte så jättemycke så det e skönt.  Han är en ängel helt enkelt. Han har gjort sin första Ullareds resa med mamma och moster =) Jag vet inte om han tyckte det va så tråkigt eller vad det va för han sov genom nästan hela Gekås =) haha.. Han vaknade en gång o va hungrig men sen somnade han gott igen efter en ny torr blöja och lite käk. Dagarna går så fruktiansvärt fort. Hinner knappt med nånting tycker jag. Men Lilleman tar ju upp den mesta tiden nu. Så då får allt annat hamna efter.
Vi va hos Tant Doktorn igår på viktkontroll.. Nu väger han 4274g och har blivit 52cm lång =) stoooooora killen =) Sen hade vi mysdag hemma hos moster som vi senare avslutade hos mormor =)


Kommentarer
erica

vad skönt att höra att man får lite mer koll med tiden. jag känner nog att första chocken av att höra lillemans nya jag har lagt sig åå jag gillar att han säger till ordentligt när det är något som är fel. Visst går de SNABBT!!!dagarna bara rusar iväg..men det är helt underbart..nu är det bara namnet på lilleman som jag vill få klart..vi är nere på 2 namn nu i alla fall!! kraaaam

2009-07-29 08:50:19
URL: http://ericaargarden.blogspot.se




Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0